Återbetalningspolicy – Nordisk IPTV

Kvalificering för återbetalning:
Återbetalning kan övervägas under följande omständigheter:

  • Tekniska problem: Om du upplever tekniska problem eller tjänsteavbrott som inte kan lösas inom rimlig tid och som påverkar din förmåga att använda våra tjänster avsevärt.

  • Avbokning inom provperioden: Inom 60 dagar efter köpet har du möjlighet att avboka Nordisk IPTV om du inte är nöjd. I sådana fall får du full återbetalning från oss. 

    Nordisk IPTV

Återbetalningsprocedur:
För att begära återbetalning, vänligen kontakta vår kundsupport på [email protected] med ämnesraden “Återbetalningsbegäran”. I ditt e-postmeddelande ska följande information ingå:

  • Ditt fullständiga namn

  • E-postadress kopplad till ditt nordisk IPTV-konto

  • Detaljer om abonnemanget

  • En beskrivning av problemet eller orsaken till återbetalningsbegäran

Vårt supportteam kommer att granska din förfrågan och svara inom rimlig tid.

Godkännande och hantering av återbetalningar:
Om din återbetalningsbegäran godkänns, påbörjar vi återbetalningsprocessen så snart som möjligt. Återbetalningar utfärdas normalt med samma betalningsmetod som användes för abonnemanget.

Tidslinje för återbetalning:
Tiden det tar innan en återbetalning behandlas och syns på ditt konto kan variera beroende på betalningsmetod och finansinstitut.

Kontakta oss
Om du har frågor eller behöver ytterligare förtydliganden angående vår återbetalnings- och returpolicy, tveka inte att kontakta oss på [email protected] Vi finns här för att hjälpa dig och säkerställa att du är nöjd med nordisk IPTV.

Observera att denna policy kan ändras och eventuella uppdateringar kommer att publiceras på vår webbplats. Tack för att du valde nordisk IPTV som din leverantör av IPTV-streamingtjänster. Din tillfredsställelse är viktig för oss.